20- års fest i Halmstad

Igår var jag och kusin Ellen på 20- års fest i Halmstad, eller det var två som fyllde 20 år så egentligen blir det 40-års fest. I vilket fall som helst var vi där och det hela var mycket trevligt! Jag körde dit (första gången jag kört så långt själv utan nån vuxen med mig) och jag och Ellen hittade ganska snabbt hem till Cajsa där hon nu bor i Halmstad. När vi skulle gå in blev jag och Ellen fega, "åh.. jag vågar inte gå in..." Men det gjorde vi ju, man kör inte åtta mil bara för att vända i dörren. Väl var det för det hela var väldigt skoj. God mat, gamla och nya bekantskaper var där, tävlingar, skoj och skratt. Träffade en tjej som ville flytta ihop med mig om jag flyttar till Göteborg till hösten, vi får se, haha. Det var en lyckad fest helt enkelt!

image33
Jag och Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0