Björn vs. Orlando

Igår var det premiär för "Hela Sverige pussas och kramas" och enda anledningen till att jag tittade på det var en viss person vid namn Björn Gustafsson, det visade sig även att han vard en enda roliga i prgrammet. Det där programmet var ganska kasst rent ut sagt, humor på låg nivå.
All den här hysterin runt Björn påminner mig om en annan kändishysteri som skedde vid den tiden då Pirates of the Carribean hade sina glansdagar. Nämligen den om Orlando Bloom... Alla tjejer i min klass var i alla fall betuttade i honom, en hade till och med turen att se honom när hon var i London. Bilder på Orlando idag får mig inte lika glad som de gjorde för några år sen, kommer det att bli samma sak med Björn? Antagligen, haha. Men det vore synd... ;)

Bilder på heting getingarna

image25                 image27

Kommentarer
Postat av: Erika

LIVING THE LIFE!!!!!!

2008-04-06 @ 14:23:42
Postat av: erikaigen

eller var det LIVING THE DREAAM

2008-04-06 @ 14:24:08
Postat av: Josefine

haha, nåt sånt ;)

2008-04-06 @ 19:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0