Fika, träna, klänning och Framtid

Har visst inte skrivit på ett tag, så det får bli en liten uppdatering av de senaste dagarna. I tisdags var jag och klassen i Lund för att bla kolla på Domkyrkan. Jag, Erika, Elin, Emelie, Limpan och Brittany åt lunch på ett ställe som heter Ebbas skafferi, gott, gott. När jag kom hem åkte jag, mamma och Mickan ner i stan för jag skulle prova min balklänning! Den var fin :) Fick ett hämtdatum också: 12 maj. Spännande...

Igår kom jag till skolan och får reda på att läraren var hemma med sjukt barn, jaha,jaha.. då hade man inte behövt stressa så mycket ju. Borde skicka ut mass-sms när lärarna är sjuka så att man slipper komma. Så då var det inte lektion förrän kvart över två då jag hade matlagning. Efter det var följde jag med Erika som bestämt att hon skulle träffa Olivia och Brittany för att fika. Var meningen att vi skulle inviga Gröningens uteservering men dte var för kallat så helt plötsligt hamnade vi på Bagatelle. Det hela var mcyket trevligt! Sen var jag och Erika duktiga och gick och tränade. När syster jobbat färdigt joinade hon oss i gymet. Både jag och Erika kände att vi behöver jobba lite på våra armmuskler...
När jag ci kom hem hade mamma och Mickan hyrt film så vi såg Miss Potter och åt kladdkaka och chokladbollar. Mys...

Idag har jag varit på Framtid med Erika. Hittade tre par skor (två av dem skulle kunna passa till balen...får se, får se...) och en väska. Fick allt för 80 spänn. Nice. Sedan var det skola, hade projektredovisning för tvåorna. Och sen hem för att plugga och ta det lugnt, har varit en del aktivitet de senaste dagarna!

image34
Renéé Zellweger är perfekt som Miss Potter! Jag gillar henne!

Kommentarer
Postat av: erika

Gröningens uteservering? mezo? :) Ja vi får allt träna våra armmuskler snart igen.

2008-04-18 @ 17:04:09
Postat av: Josefine

Haha, skrev jag gröningen? Jag menade Mezo såklart ;)

2008-04-21 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0