Födelsedag

Idag fyller min lillasyster Mikaela 12 år. Så vi var uppe med tuppen och sjöng för henne imorse, sedan givetvis birkabullar. Alldeles strax kommer mama, pappa och Mickan hem från ridningen och då blir det köpepizza, som hon önskat, och film. Trevligt, trevligt :)!

Dagen i skolan var fullspäckad. Först skrev vi en novellanalys, sen var det religionprov om hinduismen och dagen avslutades med tal i svenska. Puh! Skönt att det är över! Solen sken så härligt idag så jag och syster (den äldsta av lillasystrarna; Ellinor) solade i bara bikini! Invigning för den i år. Sen kom Ellen och hälsade på ett tag och sen stack jag och Erika och tränade. Idag blev det bodystep. Just det, sen läste jag ut min bok "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gavalda. Den var faktiskt ganska underbar... Läs den om du får tid!

Nu luktar det pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0