Hemma och godnatt

Nyss hemkommen från mitt valborgsfirande. Till skillnad från de flesta andra, en dag som denna, är jag inte berusad på minsta vis. Förutom av livet självt i så fall. Bara så ni vet.
hade ett trevligt firande av sommarens (för det är väl sommarens?) ankomst hemma hos Oliva. Årets första grillning och rabarberpaj, kan det bli mycket bättre?
Vi spelade ett jätteroligt spel som hette "Med andra ord", har för mig att så var namnet, man skulel förklara ett ord utan att säga just det ordet och om de andra lagen kom på ordet skulle de pipa med en pipgrej... Svårt att förklara men det blev en hel del skratt i alla fall :)
Nu är jag tröööt. Natti natti!


 image44
Jag grillade kyckling, dock inte denna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0