Intervjuad av HD

Idag blev jag intervjuad av Helsingborgs Dagblad! Spännande och mycket nervöst... I onsdags hade vi ju utställning på bibblan med våra projektarbeten ioch då var det en pappa som var där som jobbbade på HD som bad att få intervjua mig om mitt arbete så jag sa ja och idag var jag på HD och blev intervjuad!
Jag var jättenervös innan, ja ganska nervös under intervjun också, haha. Så när fotografen kom var jag helt svettig om händerna när jag skulle hälsa på honom.. som det kan gå ;) Men det var kul att berätta också! Han sa att det antagligen kommer i tidningen måndagen den 28 april. Ska bli spännade att se vad han skrivit!

Kommentarer
Postat av: Hannah

ooh, kändisen själv! :D haha, roligt jossis!

2008-04-15 @ 18:10:58
URL: http://hhni.blogg.se
Postat av: Josefine

ja! Har fått läsa utkastet till dne idag, känns spännande :P

2008-04-17 @ 18:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0