Lillebror fyller 9 år

Idag fyller min älskade lillebror nio år, jag tänker fortfarande på honom som fem... Han börjar bli stor! Så i eftermiddags var farmor, farfar, faster, morbror och bebiskusin Noel här på fika. För ett litet tag sen åt vi taco som Jonathan hade önskat för dagen- det är hans favoritmat. Jag gjorde guacemole för första gången, det blev mycket gott, om man får säga det själv, fast mamma kan också intyga det ;) Snart ska jag gå och jobba... yes... börjar den härliga tiden halv elva och jag kommer hem runt åtta imorgonbitti. Nice. haha. Tänk på mig medan ni smaskar godis eller vad ni nu gör, haha. Men, pengarna behövs om man ska flytta hemifrån! Ha en riktigt underbar kväll för det ska jag ha (not ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0