...Och hur var helgen då?

Jo, tack den var bra! Vill du veta vad jag hade för mig? Allright, I will tell you. Slå er ner så ska tant Jossan berätta en saga för er...

Det var en gång en flicka som hette Josefine och som var ute och gick i skogen och där träffade hon sin drömprins. Detta var på fredagen. På lördagen träffade de varandras familjer och på söndagen gifte dem sig!

Oh, yes, så var min helg absolut, haha. Inte riktigt kanske men man kan ju låtsas ;) I verkligheten vard et mer så här: I fredes var jag hemma med familjen och hade myskväll. Pizza, film och candy. Första delen av lördagen tillbringade jag i kyrkan för det var städardag så då var det var städning som gällde. Klockan fem körde jag till min kompis Linn som hade lite tårtkalas eftersom hon fyllt 20 år. Jag körde dit alldeles själv och hittade direkt hem till henne (då var jag lite stolt ;). Efterungefär en timme var jag tvungen att gå eftersom jag var bjuden till Brittany på middag, även hon firade sin födelsedag. Så dit körde jag också helt själv. Oh, vad jag är duktig, haha.
Kvällen hos Brittany var mycket, mycket trevlig och jag satt och pratade med mina bordskamrater ( låter fint och vuxet) om framtiden... Spännande! Sen skjutsade jag hem några av bordskamraterna och så var lördagen slut! På söndagen var jag i kyrkan, sen på Väla tillsmannas med Bettan, Celie och Dany. På kvällen var jag och Ellan med Hamilton (vår hund) på stranden. Det var min helg!

image42

Jag har en mcyket märklig hund... Han tycker om att ha peruk på sig! Eller inte, kan vara så att mina syskon har tvingat honom att ha på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0