Parfym

Jag älskar parfym och det vet nog alla som känner mig att jag gör. Så fort vi går in i en affär där det finns grejer att lukta på så är jag där! Min mamma och syster är väldigt trötta på detta och jag får knappt gå in i parfymaffärer för dem. "Du har ju reda luktat på alla!" säger min syster. Själv vet hon vvilken hon gillar, Escada (som jämt kommer i nytt format men som doftar ungefär samma- nu tror jag den heter Moonlight) och den sprutar hon över hela sig medan hon låtsar att hon ställer tillbaka den, hon är smart min syrra ;)
Min favorit är Kenzo Amour, mmm...! Två andra goda är Marc Jacobs Daisy och Vera Wang Princess. Men Kenzo är den enda jag har min ägo :)

Kolla in Glamours hemsida där står det massa kul fakta om parfymer! http://www.glamour.se/skonhet/smink-och-skonhet/2008/parfymguide/index.xml

image28

Kommentarer
Postat av: erika

Det är min favoo också :)

2008-04-04 @ 18:02:09
Postat av: Josefine

Ja, den är ju så god :)!

2008-04-06 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0