Projektarbetsutställning

Ikväll ska "de mer intressanta" arbetena från skolan ställas ut på stadsbiblioteket, mitt är ett av dessa. Eller så har jag helt enkelt blvit lurad att medverka, men jag ser det hellre som ett av de meri ntressanta arbetena.. hehe. Vi ska hålla en liten presentation av vad vi gjort och sen ska folk få titta på våra arbeten och så blir det lite dricka och tilltugg. Hoppas det blir trevligt! Efter det ska jag, Erika och Emelie gå och träna (just nu känner jag mig pigg på det i alla fall :P). Börjar komma in i en bra vana, var och tränade förra veckan också, och innan dess... ja, det kan jag inte ens komma ihåg. Men träna mår ju kroppen bra av, i lagommängder och det är just detta lagom jag försöker förhålla mig till, haha.
Önska mig lycka till på vernissagen!


Just det, måste bara säga bu för hockeyn ikväll som förstör så att Greys Anatomy inte kommer att visas, grr.. hatar sport. Och i sommar kommer det vara både EM och OS, hur ska detta gå? Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0