Smak av sommar

När jag idag öppnade kylen såg jag att det stod en tillbringare med saft. Saft, det har jag inte druckit på länge, tänkte jag och tog ett glas. Genast förflyttades jag till en varm sommardag på altanen i en solsol, lite i skuggan, med en bok framför mig. Det smakade sommar! Det var helt underbart! Tänk när det är det är så på riktigt...

En liten försmak av sommaren har jag ändå fått idag, solen har varit framme och värmt våra frusna kinder. Jag gick en lång promenad tillsammans med Erika och hennes tillfälliga hund Popeye (hon är hundvakt till en förvuxen dvärgpinscher). Det var mycket trevligt. Vi pratade ganska mycket om studenten (wiho!) och tiden efter studenten (wiho?!). Nu ska jag ut och njuta av solen igen. Ciao!

image30

Kommentarer
Postat av: erika

Det var mysigt

2008-04-09 @ 14:37:11
Postat av: Josefine

Ja ;)tack för promenixen!

2008-04-09 @ 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0