Typiskt...

Typiskt var det imorse när jag kom till min första lektion som var småföretagnde och upptäcker att läraren är sjuk.... Jättekul. Och jag som var så trött när jag vakande så kunde man sovit lite längre i alla fall. Men, men. Istället fick den tiden gå till att öva inför provet vi har på fredag så det var ju bra. Man måste alltid försöka se det positiva med saker och ting :)
Sen hade vi filosofilektion, pratade om Kierkegaard och hans syn på livet. han asnåg att männsikan kan uppnå tre stadier : 1. Estetiska ( njutningar och lustar) 2. Etiska (plikter) 3. Religiösa (tro utan förnuft)
Så, nu vet ni det!
Därefter var min skoldag slut, jobbigt värre. Då åkte jag hem och dammsög och skurade golvet, wiho! Min uppgift på måndagar. For your information så är dammsuga det värsta jag vet, men jag gör det ändå. Sen lunch, plugg ute i solen och sen framför datan. Vid fem stack jag till cellgruppen och hade det väldigt bra!

image37

Tre ur cellgrupen. Dock har hon längst bort (Sandra) flyttat till Uppsala för att läsa till projektledare. Maria med det fina leendet och Celie i mitten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0