Varje dag- en gåva

Varje dag är en gåva. Det är inte ofta man ser det som det, ja nästan aldrig skulle jag gissa. Ibland när man vknar på morgonen ser man bara problemen och allt som ska göras och all de krav som man man har. Både av sig själv och från andra. Då är det lätt att glömma bort att dagen vi vaknar upp till är en gåva, kanske svårt att förstå att det är en gåva. Men det är det ju!
Och som kristen har jag en aning om vem som gett mig presenten...

image36

Det finns så mycket att se, så mycket att uppleva, att njuta av! Jag tror det börjar med att vi måste lära oss att uppskatta det lilla. Fr att bli lycklig och må bra behöver man lära sig att vara tacksam, någon sa: Ett hjärta utan tacksamhet är som ett ljus utan veke. Det brinner inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0