Flytta

Imorgon har det blivit dags- då flyttar jag till Uppsala! Där ska jag gå en bibelskola och bo tillsammans med två okända tjejer i en enplansvilla där vi har vars ett rum och delar på kök och toa. Det känns helt overkligt! Känslorna är upp och ner för samtidgt som jag känner allt känner jag ingenting. Weird. Det ska bli både spännande och läskigt. Ih...
På måndag så ska jag träffa personalcehfen på McDonaldesen jag ska jobba på och få mitt schema. Så ja, jag fortsätter min karriär inom hamburgarbranchen, perfekt att ha ett jobbnär jag kommer dit i alla fall :)
Ikväll är det släktkalas för min kära syster som fyller 18 på söndag, men hon firas idag eftersom jag flyttar och mamma och pappa åker med mig upp och då också är borta på söndag. Så grattis fina Ellan :)!

ellan
Ellan, Hannah och Ellen. Grattis Ellisbellis!

Kommentarer
Postat av: mikaela

lycka till :) hoppas du gör lika fina hamburgare där som på stattena ;)

2008-08-22 @ 23:10:17
Postat av: Johanna

Lycka till nu!! Och skriv massa och berätta hur det går=) Och lägg upp bilder:) hehe

kram!!

2008-08-24 @ 19:14:55
URL: http://johannagell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0