Flyttat!

Nu har jag lämnat Helsingborg och hamnat i Uppsala. Internet här är lite sådär så därför har det dröjt lite med en uppdatering. Men nu har jag kommit fram till att i köket kan jag komma in på internet, däremo kan jag inte komma in på det när jag är mitt rum. Så nu vet ni det :)

Ja, nu är jag här! Och ska vara det i nio månader. Spännande! Hihi. Hittills har allt gått bra och idag var jag första dagen på bibelskolan. Dock hände inte så mycket, lite information och registrering och sen var det slut. Imorgon börjar vi klockan åtta, hu, då får man gå upp tidigt... Men lika bra att vänja sig!

Var igår och skulle prata med personalcehefen jag haft kontakt med här på "min" McDonalds i Uppsala i månadags men då visade det sig att han slutat! Jag hade pratat med honom på fredagen och bestämt träff med honom på måndagen men när jag kom dit visade det sig att han slutat på söndagen. Mycket märkligt... Men träffade en annan som gav mig mitt schema och beställde kläder till mig så det kändes bra :) Imorgon jobbar jag där för första gången.

Jag bor i en enplansvilla som är uppdelad i en två och en trea plus tre rum i källaren. Jag bor i trean tillsammans med två andra tjejer (men bara den ena har kommit än så länge) och tvåan bor det någon typ jag aldrig sett och i källaren tre killar. Alla är trevliga då det känns bra :)
Så nu är jag Uppsalabo för ett tag framöver!

Kommentarer
Postat av: Hannah

jaadu, det gäller att va lite tekniskt här! neej, men jag hittade en sida designadinblogg.se där jag tittade mig fram. men är inte riktigt nöjd så får se hur det blir sen! haha! kul att du kommit igång i uppsala! allt flyter verkligen på för dig! :)

2008-08-26 @ 21:52:21
URL: http://hhni.blogg.se/
Postat av: Shagy

hej, tyck till på bloggen. blondin eller brunett?

2008-08-26 @ 22:39:43
URL: http://shagy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0