Lång jobbdag

Idag var det meningen att jag skulle jobba från klockan kvart i tolv till tre men så frågade de om jag kunde stanna längre och då sa jag att "ja, det kan jag väl" och då sa de att det var en annan restaurang i Uppsala som behövde hjälp så lite efter tre kom den andra McDonalds restaurnagens chef och hämtade mig. Kändes lite konstigt att man som medarbetare på McDonalds blir hämtad, det borde snarare vara någon riksdagsman eller läkare som blir hämtad för att göra sitt jobb, haha. Då kände jag mig viktig, kan vi säga i alla fall.
Så nu har jag varit på tre olika McDonaldsar på mindre än en månad, coolt. Den jag var på nu idag var finast. Bara så ni vet.
Idag fick jag min första rast efter sex timmars arbete, det är typ lag på att man ska ha rast efter högst fem timmars arbete, i vansliga fall får man det efter typ två, tre timmar. Så då var jag trött och hungrig kan jag säga. Men snälla som de var så bjöd de mig på maten bara för att jag hoppat in så jag provade en Chicken McFeast, den var god men jag föredrar vanlig McFeast.Nu vet ni det med.


Jag önskar att jag kunde lägga in bilder så att ni kan få se mitt rum och sånt, men jag har ingen kamera och jag har lite problem med att lägga in bilder från mobilen så ni får hålla ut tills jag blir mer teknisk. Vilket kommer att dröja.



Kommentarer
Postat av: Ellen

2008-08-31 @ 00:47:39
Postat av: Ellen

Hej Kusin ! Nu har jag hittat till din blogg ! Kul att du verkar ha hittat dig hemma i uppsala :) ! Hoppas allt är bra. Kommer gärna och hälsar på nån gång ! Kram

2008-08-31 @ 00:49:07
Postat av: Hannah

det låter som att det funkar bra för dig trots en lång arbetsdag!! joo, det funkade bra. fast de var inte så galna som det brukar, det var många som sa det. det var nämligen ovanligt många som sålde där då så det var ju mkt att välja på! men men. nu ska jag också lägga mig snart tänkte jag. lite tidigt, men det känns som att man behöver sömn inför nästa vecka. hur går det på bibelskolan? :)

2008-08-31 @ 20:24:54
URL: http://hhni.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Jossan! Kul att läsa om hur du har det! Men vill veta massa mer:) berätta, berätta;) hehe

2008-09-02 @ 19:16:24
URL: http://johannagell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0