Fredag!

Ja, nu är det fredag och heeeeeeeeeeelg! Me like. Något som är ännu bättre är att jag inte jobbar i helgen, skönt att vara lite ledig. Eller ledig och ledig, lite plugg får det nog bli ändå, projektarbetet ska ju vara färdigt snart. Ah! Panik!

Men nu ska jag inte plugga, no way. Jag pluggar aldrig en fredag kväll, skulle hellre dö, haha. Nej, nu är det dags för den Wallinska traditionen: hemmagjord pizza, tv och godis. Undras hur länge vi har ätit pizza påfredagskvällarna? Så länge jag kan minnas har vi gjort det i alla fall, så ja, kan traditionen vara 18 år? Fast jag betvivlar i och för sig att jag åt pizza när jag var en liten söt bebis ;) Snart är det Let´s Dance, har inte sett så många avsnitt eftersom jag inte varit hemma så många fredagr den senaste tiden, men jag hejar i alla fall på Tina. Go Tina!

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0