Ooops...

Ooops, ja, jag har gjort den största missen en bloggare får göra; jag har inte uppdaterat min blogg varje dag... Helst ska man ju göra det flera gånger per dag helt klart, gärna när man är duschen också. Och varför inte när man bajsar? Allt ska dokumenteras. Nu överdriver jag lite men jag menar vissa går ju till överdrift med sina bloggar, vissa bli bloggberoende. Snart kommer det antagligen komma rehab för männsikor med den sortens problem med.

Nu lämnar jag det ämnet (om inte någon har nåt annat att säga om det) och övergår till torsdagen på sportlovet. Då var näligen jag, syster Ellan och mina två kompisar Erika och Elin ute och red på våra pollar. Här är två härliga bilder på Elin och Erika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0