Att bara njuta...

Idag har jag försökt att bara njuta av dagen och det fantastiska vädret. med försökt menar jag att jag inte försökt att tänka på allt som måste ordnas och fixas, tänka på jobb eller hur det ska bli när jag flyttar till hösten. Bara njuta av dagen, av stunden. För jag är rikigt kass på det. Men sen är dte ju också en kulturell grej i Sverige att man hela tiden ska ha npgot att göra, en fulltecknad kalender är något fint. Varför kan man inte bara njuta av ledigehetn och bara göra det som faller en in, om det är att sitta ute och läsa en hel dag eller åka till en skog så kan man väl få göra det utan att ha dåligt samvete eller nåt? Någon som håller med?

Kommentarer
Postat av: erika

Jag håller med. men är riktigt usel på det. får alltid dåligt samvete av att ha för lite att göra. puss på dig fina josefin(a)

2008-07-03 @ 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0