Beach 2008

Så var det dags för beach 2008, äntligen! Det var på tiden att solen kom och värmde våra frusna kroppar. Jag och Ellen var på stranden idag. Kom ganska tidigt så det var inte så mycket folk, skönt med lugnet -åtminstone för ett tag. Men det är ju roligt att titta på alla männsikor också :) Så vi låg där och pratade, läste och lyssnade på musik. Det var ganska så varmt så vi la våra teöjor över huvudet, tur det , för mitt ansikte har ändå blivit ganska så rött...
Sen gick vi hem och åt och stack sen ner på stan - jag köpte bikini :D Jag är jätteglad. Den inhandlades på Stadium och är väldigt färgglad med ( as usual) blommigt mönster. Perfekt!

bikini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0