Bye bye, Brittany!

Idag har jag träffat Brittany för sista gången, hon åker nämligen hem till Canada imorgon. Tänk vad ett år gått fort! Hjälp. Det var lite vemodigt men samtidgt känns det inte som på riktigt. Det händer så många stora grjer i livet nu att man inte rikigt tar in allt. Att ta studenten, leta lägenhet, flytta hemifrån och bo ensam... Man har lämnat sin klass och vet aldrig om man kommer att se dem igen. Ganska konstigt.
Och nu så åker även Brittany. Jag frågade henne om hon ångrade att hon åkt som utbytesstudent men nej, det hade hon inte. Tur det! Annars hade det ju varit lite jobbigt...
Tack för detta året Brittany och när jag kommer och hälsar på dig i Canada så ska jag smaka poutin!

britt
Brittany och jag tog vår sista fika på Espresso House

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0