Fördjupade studier i katastroffysik

Nu har jag läst ut "Fördjupade studier i katastroffysik" av Marisha Pessl. Jag hade velat läsa den ett tag och så en dag sprang jag in i den på bibblan så då tog jag den. Det är en väldigt maffig bok och ganska så annorlunda, bra eller dålig då? Ja... här är jag så fruktansvärt kluven. Början var aningens seg men efter typ halva boken var man helt fast och när jag kom till den sista delen kunde jag inte lägga den ifrån mig. So far so good. Men, och detta är ett stort men, jag tyckte inte slutet var tillfredsställande, det fanns fortfarande lösa trådar (om inte jag är helt korkad och inte fattade helt enkelt). S det drog ner bokens helthetspoäng ganska så mcyket,det förstörde ju allt, jag vill ju veta. Så har någon läst den och kan förklarar slutet för mig så kan du få göra det... Men, det var en så bra bok fram tills dess...

pessl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0