Jag har fått jobb!

Jag har fått jobb i Uppsala :D! I och för sig på en annan McDonalds där, men ändå, yes! Jag har försökt få tag i personalansvarige där i ett par veckor men alltid lyckats ringa när han inte är där elelr inte kan svara. Så i lördes när jag jobbade (på min McDonalds här) bad jag min personalansvarige att skicka ett mejl till McDonalds i Uppsala där de krev att dekunde rekommendera mig och på söndagen skickade jag ett eget mejl till dem. På måndagen så ringde jag dem och fick äntligen tag på den presonalansvarige de har och han sa att han läst mitt mejl och att jag fick jobbet! Wiho! Känns bra att ha ett jobb när jag flyttar dit, annars blir det svårt att betala hyran...

Han undrade omd et fanns någon möjlighet att träffa mig innan och jag sa att jag kommer upp till Uppsala den 27-29 juli, ska på en konferens där då, och då bad han mig ringa när det datumet närmade sig och så ska vi bestämma en tid att träffas. Spännande :)


Kommentarer
Postat av: Hannah

HAHAH. neej, sekrev jag nästan?! :O hahah! det menade jag ju såklart inte! det kommer bli otroligt tomt utan dig. faktiskt! trots att vi inte ses så ofta så kommer pratstunderna i ert kök ändå saknas! men du kommer ju ha det hur bra som helst i uppsala! nu när du har jobb på mcdonalds och allt! :D

2008-07-08 @ 13:09:40
URL: http://hhni.blogg.se/
Postat av: erika

GRATTIS!!!!

2008-07-13 @ 15:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0