Konfirmation

Igår var jag på konfirmation för min kusin Nelly. Gudtjänsten hölls I Gustaf Adolfs kyrka och det var mycket fint. Efteråt åkte vi hem till dem för att äta god mat och fira, eller vad man nu säger att man gör när man "tar" konfirmationen. Och vilket väder det var igår! Så varmt! Vi nästan slogs om att få sitta i skuggan. Tyvärr fick jag gå innan allt var slut (och precis när efterrätten kom :P) eftersom jag skulle jobba. Det var ju inte alls sugen på då kan jag säga... Men jag kan ju inte bara strunta i att gå till jobbet så jag fick pallra mig iväg på min cykel. Trots att jag druckit mycket hos dem fick jag huvudvärk när jag cyklade. Svett, svett säger jag bara...

På jobbet var det en ny kille där, trevligt med nya :) Faktum är att igår var det bara killar i köket (ja och så jag då... haha) förutom sista halvtimmen då en annan tjej också kom, men det är lite ovanligt. Helt ensam tjej brukar jag inte vara. men det gick bra, förutom att jag var lite snurrig, haha. Jag skyller på värmen...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jaaja, en och en halv månad kvar då. Sen lämnar du vackra Helsingborg! Det är ju nästan lite sorgligt! Hah. Men du kommer ju få det bra i Uppsala också, det garanterar jag! JAja, du ska inte till Frizon va? :)

2008-07-07 @ 10:36:14
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0