Litta film och litta kaka

Igår var jag på cellgrupp och alla var där, vilket var ett tag sen. Vi hade en bra och mysig kväll men som vanligt går tiden alldeles för fort när man är där. Vi har så mycket att prata om!
När jag cyklade hem på kvällen så stod Ellen där med sin cykel, hon hade nyss kommit. Det konstiga är att vi cyklat från nästan exakt samma ställe fast vi tagit två olika vägar nästan samtidigt. Lite lustigt. När vi kom in satt Ellan och Hannah och tittade på "Kalle och chokladfabriken" och de hade lånat min receptbok (Leila bakar) och gjort cupcakes, fast de blev inte riktigt som på bilden... Men blir det någonsin det? Jag tyckte i alla fall dem var goda, om än lite sockriga. Ni som var där vet :) Så där satt vi och tittade på film och mumsade (låter väl mysigt?) på muffins. Hade aldrig sett den filmen innan heller men jag tcykte den bra, Johnny Depp spelar så bra!

cupcakes
Cupcaken (kan man säga så?) som Ellan och Hannah försökte göra. Deras resultat blev... lite plattare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0