Myskväll

Bara tio minuter efter att jag vaknade igår ringde jobbet mig och frågade om jag kunde hoppa in och jobba extra. Ja, sa jag och tänkte på att pengar är bra att ha. De ville att jag skulle jobba till klockan sex men jag satt jag bara kunde till fem eftersom kompisar skulle komma hem till mig på kvällen.
Så jag jobbade och sen åkte jag hem och duschade och plockade undan lite och sen anlände allt folk och vi började laga taco. Gott blev det och jag fick testa en ny grej som jag inte brukar ha i tacos: banan. Faktiskt ganska gott.
Efter att vi ätit blev vi sötsugna och gick och handlade lite gott. Jag delade en paj med några andra, den där nya pajen som man bara häller i en form och sätter in i ugnen. God men knappast godare än vanlig ( i alla fall mammas recept!). Till det så såg vi "Morgan Pålsson - Världsreporter", jag tyckte den var riktigt rolig, särsklit när han gör självmordsbomben... Alltså, han är helt sjuk i huvudet...


mp

Morgan, Muhammed och Robert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0