Nu har jag sett den!

Igår var jag ju och såg Sex and the City. Den var jättebra! Tyckte att de lyckats med handlingen av filmen, det hände grejer som inte var för klyschiga men så blev saker och ting ändå som man ville till slut... Ja, man får se den för at fatta, jag vill ju inte avslöja för någon som inte sett den än. Och så mycket kläder, helt otroligt! Bara de första minutrarna av filmen hade Carrie haft ett par klädbyten. Alltså, vilken reklam för designers, för att inte tala om brudklänningen från Vivienne Westwood, vad har hon betalt för att ha med sin klänning så pass mcyket i den filmen? Jag vet inte om jag vill veta svaret... Jag grät inte under filmen men det gjorde däremot Erika och Elin A. som jag såg den med, däremot skrattade jag högt några gånger och det är ett bra betyg till filmen. Så har du inte sett den, se den!

Gjorde förresten nyss ett test om vem i SATC jag var, svaret blev 60 % Charlotte (kunde gissa det...), 30 % Miranda, 10 % Carrie och 0% Samatha (tack!).

a
"I curse the day you were born!" Ni som sett den fattar... :)

Kommentarer
Postat av: erika

var gör man testet? OHH filmen var fin!!

2008-07-03 @ 21:00:27
Postat av: Josefine

Jag sökte på Sex and the city test på google och så kom det upp. men det var på engelska, men det kan vi ju ;)

2008-07-03 @ 22:56:45
URL: http://handkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0