Sparkcykel halv tolv på natten är helt normalt

Eller? Detta var i alla fall vad jag och min kära syster ägnade oss åt igår vid denna tiden. Saken var nämligen den att vi skulle lämna några grejer til min morbror som skulle åka iväg tidigt imorse och eftersom vi inte ville gå upp tidigt (vilket jag gjorde ändå men det är en annan historia) så åkte vi väg mitt i natten. Eller, Ellan åkte sparkcykel och jag sprang bredvid (de bor bara fem minuter bort). På vägen passerade vi en busshållsplats och på den sitter givetvis några killar... Vi börjar gapskratta (de också) , jag springer och Ellan åker på sparkcykel. Ellan sa att hon trodde att det var några från hennes klass och jag bara: Jag har tagit av mig mina linser så jag ser knappt inget...
På vägen tillbaka tänkte vi ta ett annat håll men vi hade sett att bussen kört förbi så då tänkte vi att de åkt iväg så då tog vi samma håll igen. Men givetvis så satt de kvar på busshållsplatsen och jag tänker svänga in på en annan väg men Ellan fortsatte framåt så då tönkte jag att jag tar samma väg som henne men jag hamnade ju efter henne plus att mina skor klampade jättehögt... Som det kan gå... Kul var det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Hannah

HAHA! det låter lyckat! hittade ni katten igen? :) yees, denna gången blev de riktigt lyckade. fast jag hade inte samma sån grej på toppen som i måndas. denna var mer smetig, nån jag hittade på internet. men de blev riktigt goda iallafall! :D

2008-07-09 @ 07:47:46
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0