Teknikbajs

Jag måste lära mig att bli mer teknisk. Igår skulle jag se en film tillsammans med min faster, filmen var en vi hyrt innan men då hade ljudet inte funkat så nu gjorde vi ett nytt försök. Så där satt vi med pizzan som väntade på att fylla våra magar och så funkar inte ljudet nu heller! Det var som ett ont skämt. Så vi fick åka och byta film ännu en gång och vi väntade med spänning för att se om ljudet fungerade. Och nej, det gjorde det inte. Kan man ha mer otur? Vad som är ännu konstigare är att ljudet fungerar när man ser menyn men inte när filmen sätts igång. Jag visste även att det int var dvdspelaren som det var fel på eftersom jag har kunnat se andra filmer där. Men alltså... ja, det var bara att skratta åt det hela. Till sist satte vi på en annan film som vi hade hemma men vid det laget var pizzan aningens kall och aningens hård. Men vet ni vad? Pizzaknäcke kan vara den nya grejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0