Tjobidouap

Tjobidouap på dig du. Hoppas du haft en härlig söndag! Själv har jag inte gjort så mycket, sov till halv ett idag (jobbade ju till fyra) så jag har inte hunnit med/ orkat så mycket. Det gick bra att jobba igår, laddade med en kaffekopp innan jag åkte plus att jag tog en caffe latte när jag jobbade. Blev nog lite speedad för när jag körde hem vid fyra var jag knappt trött... Sen blir man ju så uppe i varv också när man jobbar. Så när jag kom hem duschade jag och så åt jag en banan och drack varm mjölk (har hört att båda desa ska vara rogivande innan man somnar och jag tror faktiskt att det stämmer) och sen somnade jag. Och nu är jag ledig fram tills fredag, om de inte ringer in mig förstås, det vet man ju aldrig. Jag både vill och inte vill att de ska ringa in mig, vil för att jag behöver pengarna och inte för att ja... man är lat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0