Tröttisch

Yo, mannen, jag är tröttisch... yeah,yeah. Eller nåt. Ja, du märker. Lite sömn för min del hade inte varit fel. men icke sa nicke, idag kommer jag inte somna förrän tidigast halv fem. Detta för att jag jobbar! Wiho. Buhu... Jobbade igår också och det är därför jag är aningens trött idag. Men igår var det "bra" till två, idag slutar jag inte förrän klockan fyra. Och igår fick jag aldrig min andrarast, hm. Så hade rast åtta till halv nio och sen jobbade jag i ett sträck till klockan två. Så var lte hungrig när jag kom hem... Til på köpet har jag ett fult lila brännmärke på handen, skulle ta ett big mac bröd som fastnat, istället så brände jag mig, aj. Ska gå och försöka vila lite innan jag börjar nu! Ha en bra lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0