Allt eller inget

Varför är det så att antingen händer ingenting eller så ska allt hända på samma gång? Det är ett märkligt fenomen. Igår trodde jag att jag inte skulle göra någonting och helt plötsligt så ska jag köra Ellan till ridningen, äta hos farmor och farfar och (förmodligen) gå på bio. Kan man inte sprida ut grejerna lite? Just nu är tidsschemat så att jag precis kan hinna till bion och det måste jag ju, vi ska se Sex and the city! Spännande... Jag får se hur allt löser sig idag. och just det, som om inte detta var nog, så har jag bestämt mig för att gå och simma idag. Ja, du läste rätt, simma. Detta gör jag ungefär.. ja, aldrig. Man får sina idéer ibland, haha.

Kommentarer
Postat av: Hannah

let's go swimming jossis! jag har velat göra det i flera veckor, men har inga jungfruar till kompisar precis. jo, det är sånt kommunalt jobb som jag tackade ja till i sista studen då jag insåg att vädret inte skulle bli så bra. glassjobbet beror ju väldigt mkt på vädret och då skulle jag ju tjänat nada denna sommaren. men ja, har du hittat nåt jobb i uppsala än? :)

2008-06-27 @ 16:54:05
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0