Exakt tre veckor sen studenten

Nu har jag varit fri i tre veckor. Tre hela veckor sen jag tog studenten, det känns overkligt, fast på ett annat sätt känns det som att jag aldrig ens gått i skolan, att det alltid varit så här. Att jag tagit studenten fattar jag väl på rikigt till hösten då det inte finns någon skola att gå tillbaka till. Åtminstone inte den jag varit van vid att gå till i tre år. Är det nu det verkliga livet börjar? För det är väl så man säger? Fast jag tycker nog att det verkliga livet hållt på ett tag, allt har inte varit en dans på röda rosor även om jag gått i gymnasiet och varit "ung och bekymmersfri" (not! Okej, det första då men inte det sista). Men nu är det i alla fall dags att välja ut vilken bild jag ska ha på tackkortet. Svårt val... Kanske blir bilden här nedan. Tack :)!

stu

Jag vill göra det IGEEEEEEEEEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0