För en vecka sedan...

Ofta säger jag " Oh, för en vecka sedan gjorde jag detta!" och tänka tillbaka på vad jag gjorde för just exakt en vecka sedan. Detta är något Ellan brukar pika mig för "Åh, Jossan du ska alltid hålla på så!"
Jag vet inte varför jag gör så, tycker bara det är kul att jämföra eller nåt... Så för att dra det hela lite längre: Vad gjorde jag för ett år sedan? Jo,då var jag och Ellan i Stockholm. Vi skulle flyttstäda vår morbros lägenhet plus att vi skulle spendera några härliga shoppingdagar i Stockholm. Är det en stad jag vill bo i så är det Stockholm, jag älskar den staden! Det är så vackert och finns så mycket att se och göra. Jag och Ellan shopapde massa, var på vår första Allsång på Skansen (vi såg Måns!) och åt gott.Här är några bilder från vår vistelse förra året i huvudstaden:

sthlm
Glass på Hötorget


sthlm
Måns ;)

sthlm
Ellan posar vid Rosenbad, gäller att passa på när regeringen är borta...

sthlm
I tunnelbanan på väg till bion med en jättegod morotskaksmuffin . Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0