I Snövit och de sju dvärgarna är jag Trötter

Åtminstone idag (och sen i torsdes), Man släpper väl allt nu när det är sommarlov och sen blir det ju inte bättre av att jag jobbat så mycket denna vecka. Ögonen har bara velat falla ihop på mig de senaste dagarna.Har även märkt det på humöret, har känts som att jag ska börja gråta för ingenting flera gånger. Och så blir jag när jag är trött. Det ska bli skönt att inte jobba på ett par dagar nu fast synd för plånboken haha. Idag har jag varit i kyrkan, tittat när min lillebror spelade match och sen varit på Högans Fabriksutförsäjning med min faster där jag köpte glas (igen :). Jag sa det att när man kommer hem till min framtida lägenhet kommer man bara få saker att drickaför jag har varken tallrikar eller bestick, men däremot en massa glas och koppar...

Vem jag annars är när jag inte är Trötter? Hm... Skulle nog få bli Kloker. Eller Glader. Eller Blyger. Man har väl lite av varje dvärg i sig egentligen, tyvärr tittar ju även Butter fram ibland.

snövit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0