Jobba, jobba, jobba!

Inget sommarlov för mig inte, nej, nej. Här ska det jobbas och tjänas pengar. Inte för att jag är en pengagalning utan för att jag behöver pengar när jag ska flytta. Denna veckan har det blivit ganska mycket jobb men nästa vecka är lugnare, då är det bara en dags arbete. Så lite lov har jag ju faktiskt...
Det ska bli skänt att slippa jobba på några dagar för just nu är jag så trött! Sover ändå inte så lite men är ändå trött på dagarna, det är väl kanske för att man slappnar av nu när manslutat skolan och tagit studenten (dte är faktsikt krävande, haha). Så klockan 17.00 ska jag infinna mig på jobbet och får gå därifrån vid 24.00. Då har jag någon som väntar på mig här hemma. Vem? Ledtråd: Har fyra ben och madrass.


Kommentarer
Postat av: Hannah

HAHA. du är så duktig jossan! förtjänar lite sömn minsann! ;D men vart tar du vägen i höst? har hört det, men jag börjar bli gammal och mitt minne är inte så bra. var det bibelskola? :D

2008-06-14 @ 16:04:56
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0