Juno

På kvällen mötte jag Erika på Bogarts där vi skulle hyra film. Vi valde den prsibelönta Juno. Sen gick vi till konsum där vi skulle handla mat, men vi var så hungriga att vi inte hade någpn fantasi att komma på nåt så det fick bli samma sak som vi gjorde sist (?) vi lagade mat tillsammans. Tagliatelle med soltorkade tomater och pestosås. Inget dåligt val det helelr ska jag få be att tala om.
När vi slog oss ner vid bordet kom Brittany. När vi ätit kokade vi massa the och satte igång filmen. Vi flyttade ner DVD-spelaren i källaren och jag hade lite problem med inkopplingen så Ellan fick hjälpa mig. Det vusade sig bara att jag inte tryckt in sladden ordentligt... Jag är inte teknikern i familjen om man säger så...

Filmen var jättebra! När vi sett den gick vi med Brittany hem eftersom den sista bussen gått så det blev en liten nattpromenad, väldigt mysigt och skönt!

juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0