Kinamat

Igårkväll var jag, Erika och Brittany ute och åt på kinarestaurnag. Det var länge sen jag åt kinamat! Gott var det. Jag åt kyckling med grönsaker och cashewnötter (jag älskar nötter i mat!) med ris. och vad mcyket mat man fick sen... Men jag blir sån att om jag går på restaurnag så måste jag äta upp allt. Känner någon igen sig kanske?
Fast igår gick det faktiskt inte att äta upp allt, det var för mycket , men jag gjorde ett tappert försök (all kyckling och alla nötter var i alla fall slut :P). Sen gick vi till Mezo, lite efterrätt ville vi ju ha... Haha. Det blev kladdkaka för mig och Elin och glass för Erika och Brittany. Så där satt vi och mös och pratade men till sist var vi tvugna att gå, Erika skulle jobba tidigt dagen efter. En riktigt nice kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0