Nedräkningen har börjat!

Fatta, nu är det sista veckan jag går i skolan!!!!! AHGH! Unbelivieble! På torsdag tar jag studenten. Fett nice, haha. Fast nu börjar vemodet komma, ingen mer skola...? Aldrig mer lektion då man fortfarande mer eller mindre frtfarande räknas som barn? Nästa gång jag pluggar blir ju på univeristet. Scary.
Om jag velat hade jag ju kunnat isolera mig på mitt rum efter studenten, om jag velat alltså, det finns ju iget som säger att jag ska gå till skolan eller du måste göra det och det, nej, nu är det upp till mig att välja. Och det har jag ju gjort (annars hade den klassiska studentångetsen varit över varenda fiber i min kropp).
Till sommaren är det jobb på Maccedonkan och semester på Gotland. Därefter ska jag (Ih!) flytta till Uppsala för att gå bibelskola och efter ett år där är mina planer, just nu i alla fall, att åka ett år som aupair. Så jag har det ganska planerat redan faktsikt, skönt tycker jag. Under denna tid kan jag ju komma på vad jag ska bli när jag är stor.... Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0