Slappesöndag

Idag har varit en rikigt slapp dag. En dag då jag inte haft nåt inplanerat. Ingenting. Nada. När jag upptäckte det såg jag också hur länge se4dan jag haft en sån dag, vet inte hur länge ens. Alltid har det varit något som ska göras, fixas, jobba eller att man bestämt träff med någon, men idag var det inget sånt. Det var nog bra för mig att ha en sådan dag idag, det är ju ändå sommarlov (om jag nu fortfarande får kalla det sommarlov). Så idag har jag gjort ingenting och det är ju en kosnt i sig. Fast i och för sig, jag var och träande i förmidags men det var för att jag ville det själv. Så nu ska jag fortsätta att göra ingenting!

Kommentarer
Postat av: Hannah

taack! skönt med en slappedag! jo, det var tänkt så. men det blev ändrade planer! :D

2008-06-22 @ 19:49:15
URL: http://hhni.blogg.se/
Postat av: Josefine

blir så ibland...:L)

2008-06-23 @ 12:52:53
URL: http://handkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0