Sommaren är kort...

Tomas Ledins låt "sommaren är kort, det mesta regnar bort" är en passande låt för dagens Sverige, eller åtminstone Helsingborg. Hello, när kommer solen som ska steka min kropp gyllenbrun (inte för att jag någonsin blir gyllenbrun, snarare gyllengul) ?
Men så kom min kära syster med svaret, i nästa vecka väntas det bli upp till 30 grader! JA! Oh, vad härligt... För inte en enda dag (jo, nu ljuger jag, en gång) har jag varit på stranden denna sommar. En ynka gång. Jag vill att detta tal ska dubbleras i hundrafalt (räkna ut det nån).

Kommentarer
Postat av: Hannah

jaadu, jag städer och plockar i ordning böcker. ganska tråkigt faktiskt, men man får pengar! :) när flyttar du till uppsala och så? ska nog jobba när det blir finare väder. kanske nästa vecka då? :)

2008-06-28 @ 17:42:53
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0