Tröööött

Har nyss vaknat och är redan trött och ovanpå detta vaknade jag även upp med halsont... Blä. Jag jobbade hela helgen, eller i alla fall 10-19 lördag och söndag. Snacka om att det är varmt att stå i ett McDonalds kök då! Jag vet inte hur många liter vatten jag druckit alltså.
 I lördes när jag kom hem blev jag hämtad av Sandra som var inne i stan och lämnat sin bror och tog med mig ut till hennes. Hann  precis ta en snabbdusch och klä på mig innan hon kom. Så lördags kvällen blev trevlig tillsammans med Sandra ( som är hemma från Uppsala där hon läser till projektledare), Celie, Bettan och Dany. Igårkväll var jag hemma och det blev mys con la familia. Nice bajs.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-06-02 @ 10:19:39
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0