Vuxenshopping

Jag och mamma var på Väla idag för att byta lite grejer jag fått på studenten. Det var lite grejer från Cervera och ett bäddset från Hemtex.  Jag hade även fått jättefina glas från Indiska som jag köpte fler av. Plötsligt kommer vuxenlivet mycket närmre och blir mer verkligt. Här står jag på Cervera och tittar på porslin och köper glas på Indiska, hello liksom. När jag var på Indiska såg jag jättefina bestick (ja, ni förstår, jag börjar bli en av dem - en vuxen) och då slog det mig: Jag har inget att äta med. Eller att äta på. Hm...

Till hösten kommer jag att flytta hemifrån och då måste alla dessa saker vara köpta, men det ska faktiskt bli himla roligt. Jag längtar. Tur att jag fick ett presentkort på Ikea i studentpresent...

Från Indiska

Mina fina glas från Indiska. Jag har dem i mörkblå, ljusblå, gråsvart och lila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0