Dagen efter

Så var Melodifestivalen slut för i år. Sorgligt, men det kommer ju tillbaka :)! Som skrivet hade jag ju lite partymiddag med mina kära vänner igår och när klockan slog åtta satte vi oss för att titta på finalen. Spännande- vem skulle vinna? Men jag kan ju erkänna att våra nerver även var på spänn eftersom vi skulle få se en viss blond kille...
Jag måste säga att det var ovanligt många bra bidrag med i år jag hejade på både Charlotte, Sanna och Rongedal. Fast allra mest på Charlotte och se vilken tur jag hade- hon vann ju! Om du inte redanvisste det. Sannas låt var riktigt bra, jag börjar nästan gråta när jag hör och ser henne. Vilken inlevelse hon har! Lovely. men det blev ju fru Perelli som vann och jag hoppas att hon gör ett superframträdande i Belgrad och vinner hela Eurovision!

image19

image20

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0