Överraskningsbesök

Glömde att berätta om överaskningsbesöket jag, syster Ellinor och fd. klasskompisarna Andreas och Martin gjorde för Hannah som fyllde 17 i torsdes. Efter att jag slutat jobba på kvällen cyklade jag snabbt hem och sen körde jag och Ellan för att hämta Andreas och Martin. Hurra för körkortet!!! I alla fall, det var kul att träffa dem, vi hade inte setts på ett tag.
Vi åkte iväg och stannade utanför Hannahs hus och så sjöng vi lite " Vi gratulerar" (vi hade tänkt sjunga Britneys låt You want a piece of me men bestämde oss för att vara lite mer traditionella).  Såvar Hannah så vänlig att hon släppte in oss och vi satte oss i soffan och åt kakan som Ellan, hör och häpna, bakat. Så pratade vi gamla minnen och skrattade- vad roligt vi haft :)

Grattis Hannah!

image14

Ps. Hoppas det inte gör nåt att jag använder denna bilden på dig Hannah ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Bilden är till för att användas! ;D haha. tack för att ni kom, jättekul verkligen! :)

2008-03-09 @ 22:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0