Släktkalas

Eftersom jag fyllde år för några veckor sedan och mina småsyskon snart fyller år har det blivit dags för släktkalas. Ikväll kommer 40-50 personer (ja, vi är ganska många...) på kalajs till oss, ska bli trevligt. Har hjälpt till med att göra bröd, gjorde vanliga baguetter och naanbröd. Till middag ska vi äta wok och efterätten blir marängsuiss och kladdkaka, mums!

Tittade på Let's Dance igår, Tina vann! Hurra,hurra! Läste i tidningen idag att hon nu är lika mycket symbol för Helsingborg som Kärnan är nu. Kan nog stämma... Jag menar, de snckade hela tiden om var Tina kom ifrån men var kom egentligen Tony ifrån? Någonstans i Norrland? Tina var verkligen duktig (okej, det var Tony också men jag gillar Tina mer ;) så hon förtjänar att vinna.

Igår var förretsen jag och min kära vän Elin ute på strapats, vi körde (ja, jag körde) till Kullaberg för att ha lite picknick och gå med våra dogs. Det var nice! Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Telluselle

Hej!
Jag gillade verkligen Tina också :)
Fridens lilja,
/Alexandra

2008-04-02 @ 17:06:41
URL: http://brunettbrain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0