Sorry!

Har inte uppdaterat på en vecka, aja baja. Anledningen till detta är att jag varit på Gotland - utan data och internet. Men det var faktiskt skönt.... :) Testa det!

Kom hem förrgår natt och då hade jag tillsammans med familjen och kusnierna spenderat sex dagar på den magiska ön. Jag gillar Gotland starkt. Vi har en stuga, eller stuga ska man inte kalla det enligt mamma och pappa, för då tror folk att man bor i ett sommarstugeområde och det gör vi ju definitivt inte, nej vi kallar det sommarhus eller nåt. I alla fall, underbart att vara där! Man är ute så mcyket  och det är så härligt. Jag kanske är en friluftsmänniska som kommit ur garderoben?

image23

Sommarkväll i Visby (nu var det lite vitare när vi var där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0