Aupair om ett och ett halvt år?

I höstats tänkte jag åka som aupair till Usa efter att jag slutat trean, jag var på informationsmöten och intervjuer och allt sånt men sen bestämade jag mig för att gå bibelskola istället. Eller inte istället utan snarare först, för när jag gått bibelskola ett år är min plan, som den ser ut nu, att åka som aupair efteråt.
Läste nyss på en aupair blogg och jag länner mig väldigt sugen på att åka! Ihh... Men det får som sagt vänta lite. Det känna som att man måste göra allt på en gång nu när man tar studenten; resa, jobba, vara ledig, bestämma vad man ska bli för resten av livet och bla bla... men, det behöver jag ju inte, en sak i taget, jag har hela livet framför mig! fast så känns det inte nu, hehe. Men fy vad kul och spännande allt ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0