Dancing Queens

Igår var jag, Erika och Elin och gjorde stan osäker. Vi var ute och dansade natten lång. Shake it, sh-sh-sh-shake it.
Vi började vår tur på Hamnpaviljongen (vi fick komma in trots att vi inte var 20, vi såg väl snälla ut + att dte inte var fullt, haha) coh ställde oss sen i kö för att komma in på Le Cardinal som hade 18-års gräns just igår, Egentligen hade vi inga biletter men tacke vare en annan Elin som hade extra biljetter så kom vi in, vi hade nog komit in annars ändå, men då hade vi nog fått vänta. Eftersom vi var där ganska tidigt vard et inte så mcyketf olk där och då vågade vi oss inte ut på dansgolvet så vi gick en sväng till Utposten. Låter som jag är värsta utemännsikan, men det är jag inte, haha.

Sen kom vi tillbaka och då var det mcyket folk så vi steg ut och bara erövrade dansgolvet. Typ. Men kul hade vi! Blev lite mycket rök och blink-blink för min del men, men. Vad gjorde väl det? Hade lite efterhängsna typer efter oss också... Till sist vågade de sig fram, en av dem förföljde oss säkert i en halvtimme. Han var ute efter Elin... haha. Till sist var det dags att åka hem och jag kan säga att det var skönt att lägga sig i sin säng då...

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0