Imorgon gäller det!

Gissa vad jag ska göra imorgon? Cykla till Halmstad! Jag ska cykla de åtta milen tillsammans med Ellen och Cajsa. De cyklade dit förra sommaren och nu ska jag med, men vi ska inte bara cykla dit utan även hem.... Det ni.
Det längsta jag cyklat innan är från min sommarsyuga till Visby vilket är tre mil. Nu ska jag cykla åtta mil plus åtta hem. Alltså 16 mil. Jag hoppas det kommer att gå bra! Vi har i alla fall med oss massa mat, så det är bra, vi kommer inte att svälta i alla fall.
Önska oss lycka till! Uppdatering kommer senare.

Ps. Startskottet går klockan halv sex imorgon bitti...

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag jobbar i en glasskiosk som glassbaren äger, så serverar jag glass och sånt! den ligger vid la plage, en restaurang längs strandpromenaden! :) hur gick cykelturen?

2008-05-11 @ 20:57:55
URL: http://hhni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0